Skočiť na obsah


Top Partneri: Clip in vlasy






Fotografia
- - - - -

Televízia či televidénie

Napísal: Pete , 21 november 2008 · 133 Zobrazení

Tento článok venujem všetkým “váženým televíznym divákom“, ktorí hrdinsky znášajú ústrky, hlavne pri večerných programoch, ktorými nás chcú znechutiť – my vydržíme! Zároveň by som si chcel verejne preveriť, či to podobne vidia aj ostatní, či sa mi to nesníva a nemám ja len nejaké v i d é n i e ?
Čo ma to tak irituje ? A Vás by nie ?
Presne o ôsmej prichádza veľa ľudi k tv prijímačom, ponáhľajú sa, niektorí odložia dôležité veci, ani na záchod nejdú len aby stihli začiatok – veď videli tv program 20,00 začiatok. A vážení diváci sa divia ako puci, alebo si už zvykli !? Päť – desať – pätnásť minút, bežia reklamy a vlastné spoty - milujem tento spot vysielaný 20,14 „...........o 20,00 si pozrite film........“
Konečne začal film, alebo niektorý z mnohých, tak obľúbených zábavných programov, aby v zápätí naskočila reklama atď Skrátka za hodinu vidí vážený divák necelú polhodinu milovaného programu. Takto to pokračuje do polnoci. Aj moderátori robia doslova zázraky – veď to je na Nobelovku – 6 slovom šesť pesničiek , čistého času 30 minút natiahnúť do polnoci, to už dá zabrať aj takým mystifikátorom ako Adela a Pyco, do toho reklamy, spoty, mobilní operátori, notárky, porota , .............................toho je toľko, že si už na ú b o h ý c h d i v á k o v nikto ani nespomenie a program sa topí v iných prioritách.
Tento algoritmus vyhovuje možno prostatikom a váženým divákom, ktorí majú hnačku, ale väčšina by sa mala uraziť a poriadne zahýbať so sledovanosťou - takto sa chovať k hosťom je obyčajné chrapúňstvo.
Najprv som si myslel, že televizáci si robia čo chcú, to ma dožralo a tak som si nagoogloval Zákon o vysielaní a retrensmisii v znení posled..................... Viete čo som zistil, že televizáci zákon dodržujú.
Takže vážení diváci, to všetko, čo Vás serie je p o d ľ a z á k o n a. Našim zákonodarcom sme ukradnutí, spomeňte si na zákon o koncesionárskych poplatkoch , tam zívajúci poslanci schválili svojmu ľudu také penále, že to by sa hanbili urobiť i tí najhorší romskí úžerníci.
Taxatívne sú stanovené reklamy, je to nejako po polhodine 5 -8 minút.
To je fenomén s ktorým sa nedá nič robiť a je neodvratný ako smrť, či meteorit. K reklame len toľko, že prináša nenahraditeľné peniaze pre existenciu hlavne komerčných televízií. Zdá sa mi, že reklama je tým drahšia( prináša televízii viac peňazí) čím v zaujimavejšom čase sprzní čím zaujímavejší program, tento čas tzv. prime time je od 20–tej hodiny. Chlapi s reklamou nepohnem- povedal pán Boh a rozplakal sa.( z listu Detvancov pánu B.)
Spomínané sú aj technické parametre reklamy napr. hlasitosť – nejaký pomocný technik povedal, že to nejde – a tak všetci lietame pol metra, keď usneme v kresle a chlapci spustia stavidlá duchaplnej reklamy –keď to nejde, tak to nejde ....................
Ďalšou špéciou programu sú vlastné spoty a upútavky, tie zákon povoľuje používať neobmedzene – keby pán direktor chceli, tak si pustí samé upútavky a boli by sme namydlení.
Toto je napr. v rukách televízie, že aspoň vlastné spoty môžu dať medzi programy, ale oni just- nepochopil som prečo a komu?

  • 0



Ku podivu ma takéto vypĺňanie priestoru a času vatou neirituje. Jednoducho sa toho odmietam zúčastňovať. Akosi vždy si dokážem ešte nájsť alternatívu, ktorú považujem za zmysluplnejšiu.Aj prázdne reči, reklamy po chvíli prestanem vnímať. Odletím niekde na Vonnegutov Tralfamador a tam mi je lepšie. Tento virtuálny vypínač alebo hrádzu toku hlušiny mi zostali ešte zo socíku (tupých školení) a upevňuje sa aj v demokracii (tupé siahodlhé porady sme zabudli zrušiť) a Adela s Picom a im podobní sa starajú aj o to, že inovačný cyklus tohoto vypínača je permanentný, tedá stále je Up to Date aledo State of Art.
    • 0
Cat Eye- pripomenul si mi- na tento Tvoj variant som mal vetu, tá by ale znížila " údernosť" textu(cha). A tiež pôsobila by schyzofrenicky, preto som sa nainštaloval do role TV maniaka-priznávam účelovo.Úprimnosť tohoto článku je v tom, že ma serie arogancia v akejkoľvek forme a že som venoval tomuto problému kúsok času a tiež je veľa ľudí, ktorí chcú pozerať a musia znášať tieto maniere.Žiaľ v TVpriemysle nefunguje dosť dobre fenomén dopytu a ponuky a naviac "vypnutie" zo slobodnej vôle-prosím, ale ľudia sa chcú pozrieť napr. na ľudí čo niečo vedia, zabaviť sa-keď už tá TV existuje dokonca platia za ňu a kvôli pár neschopákom...........No a tie socialistické vypínače" o tom mi povídej", ja tiež som 30 rokovpol dňa mal vypnuté všetky vyššie funkcie a frčal som len na základných vitálkach + rutinná sekcia na autopilota..............ale to už je out of date and Art of survive
    • 0
No, normálnych ľudí to si nasie*a, ale nás flegmatikov nie...Tož tie nútené prestávky beriem ako podporu zdravia....napr. ide reklama na coca colu s tým pánom s červenou čiapočkou – podprahové vnímanie zaúčinkuje – a šup, ľudia sa idú niečoho napiť = podpora pitného režimu :) ...alebo ľudia môžu zmeniť polohu v kresle = snaha o rovnú chrbticu, :) ... alebo si trochu zacvičia = zlepšenie kondičky :) ...by sme sa čudovali, čo sa všetko dá stihnúť za takú prestávku :) ...ha ha..Takže ak niečo neovplyvním – aspoň si to spríjemním... :)
    • 0
by sme sa čudovali, čo sa všetko dá stihnúť za takú prestávku loveme.gif ...ha ha..(from Ronja)Ronja ak myslíš na to isté čo ja, vôbec som si nevšimol Tvoju pragmatickuú iróniu....ah, ah..
    • 0

Kľúčové slová

    Najnovšie komentáre

    Hľadať v mojom Blogu

    Najnovší návštevníci

    • Fotografia
      lopata555
      27. máj 2015 - 07:37
    • Fotografia
      game
      25. sep 2013 - 19:25
    • Fotografia
      Axel
      31. aug 2011 - 12:32
    • Fotografia
      Ronja
      27. nov 2010 - 14:49
    • Fotografia
      majuska
      20. mar 2010 - 18:39