Skočiť na obsah


Fotografia
- - - - -

Ako mať kvalitnejšie textúry


  • Prosím prihláste sa ak chcete odpovedať
Téma má 1 príspevok

#1 Sniper

Sniper

    Aim and Shoot

  • Retired Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 22680 príspevkov
  • 1068 tém

Príspevok bol napísaný: 20. April 2006 - 21:00:01

Direct 3D má jednu nie príliš dobrú vlastnosť (neviem či to tak robí iba u FreeSpace, ale aj iných hrách), že textúry vo vysokom rozlíšení oreže na nižšie rozlíšenie (asi 256*256) čo má za následok, že textúry sú rozmazané.


Pre Conflict FreeSpace:

Dá sa to vyriešiť editáciou v Registroch, aby v hre boli textúry v plnom rozlíšení.
Spusťte editor registru a nájdite:

HKEY_LOCAL_MACHINE/Software/Volition/FreeSpace

a zadajte:

Vytvoriť=>Nová hodnota DWORD pre každú z týchto premenných:

D3DPreloadTextures

a priradiť jej hodnotu 1 alebo 2 (treba vyskúšať čo je lepšie)

D3DTextureDivider

hodnota 1 alebo 0 (1 je pre karty s viac ako 16MB RAM, 0 znamená
autodetekciu veľkosti pamäte) - skúste 1


D3DUseLargeTextures

hodnota 1

Celá hra bude vyzerať oveľa lepšie a detailnejšie.


Pre FreeSpace 2

Vzhľadom na to, že textúry v CFS majú vyššie rozlíšenie než v FS2, je dobré prekopírovať textúry lodí (ktoré sa nechádzajú v CFS aj FS2) extrahovať do zložky Freespace2/data/maps

Otovríme editor Registru a nájdeme:

HKEY_LOCAL_MACHINE/Software/Volition/FreeSpace2

a potom

D3DUseLargeTextures

hodnota 1
  • 0

#2 Polaris

Polaris

    Commodore

  • Retired Members
  • PipPipPipPipPipPip
  • 1257 príspevkov
  • 18 tém

Príspevok bol napísaný: 1. October 2006 - 08:56:25

To som uz nasiel na nete...mozno je to krajsie, ale textury mi to nevyriesilo! Stale to blblo!!!
  • 0